Carolina Herrera új, GOOD GIRL nevet viselő ultra-nőies illata fókuszában napjaink modern női karaktere áll. Fekete és fehér… sötét és világos… jó kislány, rossz kislány. A Carolina Herrera New York bemutatja a GOOD GIRL-t, egy érzéki, megigéző illatot, amelyet a modern nő lelkében kavargó és modern életünkben tapasztalható csodálatos ellentmondás és mindig jelenlévő kettősség ihletett. A GOOD GIRL a nő spontaneitását, bonyolultságát és erejét ünnepli rabul ejtő illatával, amely megtestesíti látszólag ellentmondásos személyiségét, önmagában elragadóan egyszerű, mégis függőséget okoz. A GOOD GIRL tükrözi a Herrera Divatház könnyed eleganciáját és szellemességét. Egyszerre nőies, érzéki, időtlenül elegáns, pimaszul vagány, reménytelenül romantikus és bátran kiáll függetlensége mellett. A Herrera ház olyan illatot kreált, amely megragadja és ünnepli a modern nő lényének ragyogó és magával ragadó kettősségét.
A kampány szlogenje: “GOOD TO BE BAD.”
A fényes üveg, az éjfélkék extra magas tűsarkú cipő arany sarokkal egy különleges szórófej rendszert rejt. Az illat és az üveg a GOOD GIRL-t viselő nő érzéki, magabiztos, nőies és határozott személyiségét jeleníti meg. Négy év kemény munkája és hatszáz belső teszt kellett ahhoz, hogy olyan mechanikai megoldást fejlesszenek ki, amellyel elérték a cipő felső részén található szórófej működését, amit jelentősen nehezített az egyedi karcsú üveg dizájnja.
A GOOD GIRL megalkotásához Carolina Herrera de Baez Louise Turner mester parfümőr közreműködését kérte. Egy illat, amely egyszerre üdítően világos és szeszélyesen sötét. Az innovatív illat a női lélek csodás komplexitását ragadja meg meglepő és különleges összetevők kombinálásával. A jázmin édes csábítása adja a GOOD GIRL ragyogó és nőies jellegét. A GOOD GIRL sötétebb tónusát a gazdagon illatos kakaó és a mámorító tonka idézi meg. A mandula és a kávé vibráló hatást keltenek. Az új eljárással kivont tubarózsa valódi unikum, amelyet Louise Turner az illatkompozíció ’joker’-eként emleget, és amely könnyedséget és nőiességet kölcsönöz az illatnak.
A kampány arca a világhírű modell: Karlie Kloss. Hosszú, fekete, flitterekkel díszített, oldalt merészen felsliccelt Carolina Herrera ruhában és magas tűsarkú cipőben úgy vonul végig New York utcáin, mintha egy kifutón sétálna. Egy nő, akinek küldetése van, hiszen fontos randevúra készül ma éjjel. Akárcsak egy szuperhős a mozivászonról, sugárzik belőle az energia, mindenkit bűvkörébe vonz, bármerre jár: autók koccannak, jelenléte szélvihart kavar az újságos bódénál, a férfiakat megigézi szépsége. Vonzó, kihívó, szórakoztató és felejthetetlen…a film a GOOD GIRL üzenetét hordozza.
# GOOD TO BE BAD
Vélemények
Még nincsenek értékelések.