Egy férfi illat, ami Ultra-modern. Ultra-igényes. Egy emblematikus termék, ami igazán magán viseli és megmutatja a CSILLAGOT… A Mercedes-Benz CSILLAGOT, amit a világon mindenki ismer.
Célcsoport:
- Férfi / 25-40 korosztály /UMC (Felső Közép Osztály) / Nagyvárosi/ A sport és az autók érdeklik/ Tiszteletben tartja a hagyományokat, de követi a trendeket/
Ez a csodálatos, high-tech üveg tökéletes megjelenítése a márka lényegének.
Puha tapintású, egyedi sziluettje matt fekete az emblematikus Csillag logóval a közepén, melyet a mély kék üveg fénye tesz még hangsúlyosabbá. Merész és innovatív; Luxus és szimbolikus; Határozottan férfias, modern… és különböző. Modern érzékiség, időtlen kifinomultság.
Olivier Cresp parfümkészítő mester bemutatja az új időtlen és kifinomult aromás, fás, gyümölcsös Mercedes illatot.
A nagyon intenzív, aromás szívjegyben a cédrus levelek és a geránium testesíti meg a férfias eleganciát. A fejjegyben a gyümölcsös, finoman modern körte jegyek keverednek az ambrette maggal a friss, modern eredmény érdekében. A mély, fás alapjegyet a kifinomult brazíliai rózsafa és a tölgymoha szabadítja fel.
Egy igazi luxus kompozíció tisztán meghatározott identitással. Egy csábító, függőséget okozó illat.
Egyedi.
Vélemények
Még nincsenek értékelések.